Forside

From the docks to the spotlight…

I årtier var det gamle havneområde ved fjorden i Horsens den daglige arbejdsplads for hårdtarbejdende mænd og kvinder. Dette vejrbidte område blev formet af hårdt arbejde og dedikationen til at gøre sit bedste, fordi intet andet var en mulighed.

Ude på havnen. Derude hvor den rå fortid møder fremtidens stilrene linjer ligger et renoveret bådhus, som i 2013 blev domicil for DEPECHE - de rå og stilfulde rammer på havnen var funderet på de værdier, DEPECHE har dedikeret sig til for at skabe et ærligt og underspillet design. Siden CEO Janni Hørdum revitaliserede DEPECHE i 2008, har vi fokuseret på at gøre netop det, som vi er bedst til, da alt andet ikke er en mulighed.

Fra værdier til vision…

Fra tidligere at have en bred vifte af forskellige produkter i mange materialer, er det nye koncept hos DEPECHE at fokusere på bælter og tasker i ægte læder af høj kvalitet. Jannis vision om at skabe et fashion brand, der er funderet i kvalitet, funktionalitet og med produkter i et tilgængeligt prisleje, danner nu værdigrundlag for virksomheden. Hendes kreative vision udspringer af modet til at stole på sin feminine intuition, en stærk forretningsforståelse og et skarpt øje for de vigtige detaljer. Med kåringen som “Årets Unge Erhvervsleder 2014” har Janni og teamet skabt et brand med en oprigtig passion for det grundige håndværk, de bedste materialer og underspillede detaljer. Alt det, der i dag gør DEPECHE til en ærlig dedikation til læder accessories, der er genuinely different.

 

DEPECHE.

Dare to be Genuine.